Inphone.dk

Handelsbetingelser

Køb
Ved køb modtager du en bestillingsbekræftelse. Vi bemærker, at dette ikke fungerer som en bindende aftale
mellem Inphone.dk, CVR 34887144  (”Inphone.dk”, ”forhandler”, ”vi”) og køber (”kunde”, ”du”).

Der tages forbehold for prisfejl, leveringssvigt, trykfejl og force majeure. Den angivne leveringstid,
”Forventet leveringstid”, er et estimat baseret på den tid vi sædvanligvis kan levere den givne vare. Der
tages forbehold for restordrer.

Alle handler foregår på dansk og efter gældende dansk lovgivning.

Alle priser er oplyst i danske kroner inkl. moms, med mindre andet er angivet.

Fakturaadressen skal være i Danmark, ekskl. Grønland og Færøerne.

Betaling
Det er muligt at betale på følgende måder:
 Dankort og VISA/Dankort
 Bankoverførsel – kun efter aftale

 ViaBill. Læs mere her.

Der kan forekomme individuelle betalingsgebyrer for den valgte betalingsform. Gebyr og total pris for hele
ordren, inkl. fragt og moms, vil altid fremgå ved betaling.

Offentlige instanser kan betale med EAN-nummer og modtage e-faktura.

Ved manuel bankoverførsel er følgende skal betalingen være os i hænde senest 48 timer efter orden er lagt,
eller vil den blive annulleret. Dit ordrenummer skal påføres overførslen.
Regnr.: 6505
Kontonr.: 3060362296 
Bank: Banknordik

Erhvervskunder kan, ved forudgående aftale, handle med kredit. Betalingsbetingelserne vil blive fastsat
individuelt fra kunden til kunde.

I særlige tilfælde forbeholder vi os retten til at foretage sikkerhedstjek, såfremt betalinger markeres som
værende en risiko. Ved sikkerhedstjek modtager du en e-mail med yderligere instruktioner. Misbrug vil blive
politianmeldt, og alle relevante oplysninger vil blive videregivet til politiet.

Levering & forsendelse
Ved bestilling skal køber angive korrekte fakturerings- og leveringsoplysninger.
Leveringsadressen skal være i Danmark, ekskl. Grønland og Færøerne.

Ved returpakker grundet forkerte leveringsoplysninger, manglende afhentning eller andre fejl forårsaget af
køber, forbeholder vi os retten til at opkræve betaling for genforsendelse. Opkrævningen overstiger ikke
vores udgifter ifbm. genforsendelse.


Afbestilling / annullering
Ved afbestilling eller annullering bedes du kontakte os hurtigst muligt, og oplyse dit ordrenummer. Vi vil
herefter tilbagebetale det fulde beløb for ordren. ( Varen SKAL være i ubrudt originalemballage eller forbeholder vi inphone.dk sig retten til at opkræve værdiforringelse )

Såfremt pakken allerede er afsendt, bedes du nægte modtagelse fra Post Danmark. Vi vil tilbagebetale det
fulde beløb for ordren, når pakken er modtaget retur hos os.

Fortrydelsesret om privatkunde har du, jf. dansk lovgivning, 14 dages fortrydelsesret fra den dag pakken er modtaget eller
afhentet.
Fortryder du dit køb, skal du produktet være afsendt senest den 14. dag efter modtagelse. Vi anbefaler at
du får en kvittering med pakkenr. til Track & Trace. Ved returnere afholdes forsendelsesomkostninger af
kunden. Vi har op til 7 dage til at tilbagebetale beløbet for den/de returnerede vare(r) fra den dag, vi har
modtage pakken retur.

Køber har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, og i ubrugt stand.
 Alt tilbehør, emballage, mv. skal være intakt, da det anses for en
væsentlig del af salgsværdien.
I henhold til lov om fortrydelse gør vi opmærksom på at vi forbeholder os retten til at anslå den værdi forringelse 
Som det produkt man ønsker at retunere har som jvf. Forbrugeraftalelovens § 24, stk. 5 (forbrugerens hæftelse for en eventuel værdiforringelse )



Du bedes henvende dig til os pr. telefon eller e-mail, hvis du ønsker at returnere din bestilte vare.

Erhvervskunder samt offentlige kunder kan ikke gøre brug af fortrydelsesretten.

Oprindelse og sprog
Vi leverer både danske og importerede varer, men står til enhver tid inde for at alle produkter, enten ved
opstart eller senere, omkostningsfri, installation, understøtter dansk sprog. Brugervejledninger vil som
minimum altid være på engelsk, tysk, fransk eller spansk, men en dansk brugervejledning vil altid kunne
udleveres elektronisk ved henvendelse.

Grundet import kan der forekomme enkelte forskelle sammenlignet med nordiske salgspakker. Det kan
forekomme at opdateringer til softwaren udkommer på andre tidspunkter end til nordiske enheder.

Vores shop er under opdatering mandag til fredag fra klokken 12.00 til 13.30 og der kan forkomme fejl i denne periode 
Da vi i dette tidsrum skal opdatere 30.000 vare
Som vi med dette skriv tager forbehold for priser og evt. restordrevare
Vi beklager naturligvis den ulejlighed dette måtte medføre. 

Reklamationsret
Som privatkunde har du 24 måneders reklamationsret på din vare (6 måneder på forbrugsvarer som fx
batterier).
Som erhvervskunde og offentlig kunde har du 12 måneders reklamationsret.

Ved reklamation bedes du kontakte os, umiddelbart bart efter en fejl på produktet konstateres.

Du kan som udgangspunkt ønske mellem reparation eller ombytning, men der henvises til, at vi eller vores
værkstedspartner kan vælge alternativet, såfremt det anses for en væsentlig omkostning at efterleve dit
ønske.

Vores værkstedspartner, Number 1 Service A/S, vil varetage alle reparation. Produktet kan i enkelte tilfælde
videresendes til ekstern reparatør eller producent. Øvrige betingelser er gældende:
 I tilfælde hvor der konstateres væske/kondens, fysisk overlast eller uautoriseret indgreb i
telefonen returneres telefonen efter betaling, uden reparation. Undersøgelses gebyr inkl.
 fragt er kr. 316,25 kr.
 Prisoverslag skal altid accepteres af kunden inden reparationen udføres.
 Telefoner der er dækket af reklamationsret, vil blive repareret efter producentens gældende
retningslinjer
 Telefoner der skal sendes til lande udenfor Danmark, vil blive opkrævet fragtgebyr på 200 kr.
 Når der indsendes en telefon til reparation/kontrol, vil telefonen blive opdateret med nyeste
software. Derfor bør der altid tages backup af telefonen inden den indsendes til reparation, da al
data i telefonen slettes.(Kontakter, billeder, beskeder m.v.)
 Number1service A/S kan ikke stilles til ansvar for mistede data.


Ved brug af tredjeparsværksted står vi ikke til ansvar for garanti og/eller omkostninger ifbm. reklamation.